I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.


Tim Burton är ganska fin. En fin påg. Jag har sett hans senaste film, alice i underlandet, jag borde se alla hans filmer egentligen. För jag tycker om honom, har jag kommit på, och jag tycker ännu mer om Johnny Depp, som är med i hans filmer titt som tätt. Edward Scissorhands är fortfarade mycket bättre, men det fanns ingen förväntan att det skulle ägas. Alice var en drömmarfilm, lite för mkt disney(även om jag älskar disney så borde de inte bryta sig in i burtons filmer & göra dem söta). Dock blev jag kär i THE MAD HATTER(depp naturligtvis), hur otroligt det än låter, för han är verkligen urful, men han är lagom märklig.

& hur man kan skapa en slags kärlek mellan alice&hatter är en fin twist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0