excuse me if i'm too harsh.

E'black sa:
hola amiga
don't wanna talk to me ok no problem

k(ont)sa sa:
you're writing the same thing over and over again okey?

E'black säger:
no i didn't
i just wanna say hellou to you and you and you don't wanna answer

k(ont)sa säger:
i dont mean today.. i mean every time you write, you write the same damn thing and it's boring.

E'black säger:
are you mad or what?

k(ont)sa säger:
no, but you're getting mad cause i dont answer.

E'black säger:
no i'm not mad i was just expressing my feelings
you have a problem with that?

k(ont)sa säger:
i'm not gonna fight with you. sorry.

E'black säger:
i'm not fighting i'm kidding
and you get mad


Jag blir så väldigt trött. för han förstår aldrig vad jag menar&han tror att jag är arg&jag bryr mig faktiskt inte. Jag tyckte inte om honom särskilt mycket från början, han var bara där. Ibland är de bara där&då väljer man utan att tänka. Då tar man någon för att fylla upp ett tomrum efter någon som faktiskt betydde något.


Kommentarer
Postat av: b

tomhet är bättre än utfyllnad. jag tror att det är bättre att välja någon en gång för lite än en gång för mycket. hur kan man annars veta om man bara är en sådan som råkar finnas tillgänglig av en händelse?

2010-03-09 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0