"i love you" is torture.

- Det är som i en tonårsfilm. En riktigt dålig, som..mean girls.
- Mean girls?
- Ja, hon får ju killen tillslut. Lindsay lohan..
- Jag ber om ursäkt för att vi inte är en större kärlekshistoria.
- äh, det är inte ditt fel. Vi kan ju bli, en av oss kan ju dö och den andra leva resten av livet älskandes den andra.
- Jag vill vara den som dör.
- Nej, klart jag ska vara den som dör.
- Varför?
- Det är mer unikt om killen sörjer, i alla filmer så är det tjejen...
- Okej, hur ska vi döda dig?
- Ehm, något smärtfritt.
- Va? Ska du få något smärtfritt, medans jag får plågas resten av livet? Jämlikheten är som bortblåst.
- Okej, så min korta smärtsamhet måste uppfylla samma kvot som din utdragna...
- Precis.
- Eh, i så fall får du nog tortera mig till döds.
- Jag tror det räcker att du hoppar framför ett tåg.
- Vad menar du? Älskar du mig inte mer än så?
- Nej, jag gör nog inte det. Inte än.
- Då får vi vänta med dödandet, för jag älskar inte dig heller. Därför ville jag dö.
- Vi kommer älska varandra snart, jag lovar.
- Okej, jag tror man kan köpa tortyrredskap på blocket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0