Tu det finns saker inte jag heller klarar


visst var det en lugn dag idag, fredagar betyder ingen skola. Jag åkte in ändå, till det fina malmö. Lunch och det borde blivit sonicyouthutställningen, som jag längtat efter att få beskåda. Det blev dock ingenting, jo lunch, men resten blev inställt. Ett ondskefullt geni hade andra planer och förstörde så för oss andra. Det kändes dock okej eftersom jag skulle ju faktiskt ha en sleepöver på kvällen. Den ställdes också in, klarar inte av människor som ställer in gång på gång.(speciellt inte via sms) Jag förklarade att jag var mycket upptagen det andra alternativet hon föreslog, vilket var långt borta i nästa vecka..och jag tkr i vilket fall inte om att planera saker så långt i förväg. too bad. Hon svarade med endast ett ursäkta då, vilket jag inte tyckte skulle belönas med ett svar. Åtta minuter senare kom en lång förklaring, på sms då, som jag knappt orkade läsa. Det var trams alltihopa. Vem gör skolarbeten en fredagkväll?


Kommentarer
Postat av: Jonna

sonic youth-utställning är tyvärr överskattad :(

2009-09-24 @ 19:54:09
URL: http://1234fiight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0