att skriva eller inte skriva, det är frågan

Litterär gestaltning är något jag valt att läsa denna termin. En skrivkurs.
 . Rysningar
  . Nervositet
   . Osäkerhet
Inför allting, att skriva inte enbart för läraren utan också för klasskamraterna att läsa. Ja, när jag skrivit min första novell ska dessa tio personer få säga precis vad de tkr. Jag är anonym, men jag kmr ändå få känna kritiken. En press av att skriva något tillräckligt bra, herregud jag vet inte vad jag gett mig in på.

Vår första inspiration skulle komma av ett ord som vi plockat ur en påse, ett ord som någon annan i rummet skrivit.


Kommentarer
Postat av: julia.

jag tycker att det låter väldigt utvecklande!

2009-09-06 @ 18:21:24
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0