troubles 1.0

b: du vill ha kramar och kyssar, han vill ha sex? för att han är kille, dom vill ha sex. ni skulle ju kunna följa era impulser och vara friends with benefits, men om ni inte vill göra samma saker och inte heller samtidigt blir det problem. men jag tycker det är bättre att ni är antingen vänner eller tillsammans och jag röstar på vänner för killar är idioter och så är det.
kajsa: när blev du så bitter?
b: im done believing in fairytales
kajsa: det är inte sagor du måste tro på, det är livet



Kommentarer
Postat av: sigge

oj kajs,

skulle bara kolla in din blogg efter att vi pratade i fredags, och hjälp. jag hade glömt hur jävla bra du skriver, allt, det sugs in i mig bara. läskigt. du skriver om inget egentligen men det känns bara så.. äkta, eller sant, eller äh jag vet inte. det räcker kanske med att säga att jag blir imponerad av dig. och tack för i fredags förresten, det var mys. damen som började prata med oss, haha. jag vet dock fortfarande inte hur jag ska göra med m, guwd jag blir tokig. men det löser väl sig. nån gång. kanske. alla pussar till dig,, och vi ses på lovet,,



quote kajsa; "Du är konstig, säger han. Tack, säger jag och ler." underbart.

2009-10-18 @ 22:06:43
URL: http://svalanochfladdermusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0