pojkar är förvirrade och dumpade ex är korkade

hemma hos mig, innan vi åkte
L: Vad fin du är
kajsa: tack

på festen
L(nykter): Jag vill inte sitta med S(hans förra flickvän som han dumpade på telefon när han var hemma hos mig i fredags). Du dödar mig, vet du det?
kajsa: vad ska jag göra åt det, vi kan inte bara gå.

L(lite full): Är du kär i mig?
kajsa: nej, är du kär i mig?
L: Nej
kajsa: Bra, då är vi överens.

L(ganska mkt full): Du vill kyssa mig
kajsa: nej
L: Du vill ha sex med mig
kajsa: nej
L: Jo, du vill, för du är kär i mig!

L: Ska du hem?
kajsa: jaaa
L: Jag kan ringa min pappa, han kan hämta oss. Men då måste du nog sova hos mig.
kajsa: Jag tänker inte sova hos dig.
L: men min pappa, han hittar ju inte hem till dig...

L: Kan inte jag sova hos dig?

L: KAJSA KAJSA KOM TILLBAKA x10

L: kajsa, snälla kom hit

kajsa: L, vf är du så full?
L: Jag vill inte se henne, jag vill inte se henne alls

kajsa: men du tkr ju fortfarande om henne, du gör ju det.
L: Nej, jag hatar henne.

det slutade med att L åkte hem med S. Sorgligt nog var han så packad att han inte kunde stå

kajsa: du kmr ha en kul kväll
S: Nej, men vad gör man inte.
(du hade inte gjort det om du visste vad han sagt om dig hela kvällen)

på sms, till E..
kajsa: L följer med S hem, och jag är helt säker på att hon inte vet att jag och L har träffats överhuvudtaget. . . plus att han har sin jävla cykel hos mig
E: Fan ta S.
kajsa: L mådde så himla dåligt när jag lämnade dem, av spriten, det var kanske tur att hon tog honom. Men han fucking skrek efter mig hela kvällen, vad tror hon det betyder?
E: Jag vill slå henne!

Kommentarer
Postat av: julia.

ah. jobbigt!

2009-05-23 @ 09:37:12
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0