i'm not saying it's your fault, although you could have done more


jag jobbade i simhallen, förresten

idag kom du och skulle "hjälpa till", hm, är det inte jag som brukar dyka upp oanmäld? Jag fick umgås med dig hela dagen, även om jag bara fick din delade uppmärksamhet. Där var ju så mycket folk. Jag tog dock aldrig riktigt chansen, vi pratade aldrig riktigt. Jag ville att du skulle bevisa för mig att du ville prata med mig. Vilket du faktiskt gjorde, delvis.Du vinkade till mig när jag försvann, och jag kom tillbaka. Vi pratade, men aldrig om något djupt, som berörde oss eller förvirrade oss. Vi pratade om de uppenbara sakerna som finns i vår värld bara för att vi ska ha något att prata om. Det var mindre än jag förväntat, det är allt.

Jag tycker om dig väldigt mycket, men mindre nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0