nickedockans huvud snurrar runt runt runt

L kan inte ha en normal relation. Alla hans relationer går ut på att personer, människor tar kontakt med honom och att han nästan aldrig tar kontakt med dessa personer, människor. Detta gäller inte bara kärlek, utan även vänskap och familj.

S publicerade: Det som frustrerar mig mest är hur uppenbar situationen är. Men jag tänker inte förklara hur obvious jag tycker det är, för det är ditt val nu.

L saknar S, S saknar L. Det är vad de säger.

Vad är jag? En nickedocka mitt i allt.
Jag är vän med båda, tror jag. Jag vill inte vara vän med S, tror jag.
Detta gör mig galen.

Kommentarer
Postat av: angelica

ALLA gör det! Kan man ju hoppas åtminstone. .



du verkar ha det lite tufft med den saken, eller? :o



2009-05-25 @ 23:22:22
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0