L+S= BROKEN HEARTS, or maybe just one heart

på telefon
kajsa: när var du och hämta din cykel?
L: typ klockan två inatt.
kajsa: men va, hur kom du hem egentligen?
L: Jag gick från busshållplatsen hem till S till den andra busshållplatsen, den som gick hem till mig, men jag missade bussen. Så jag satt där typ en halvtimme och sen ringde jag min pappa. Du, vad sa jag egentligen till S?
kajsa: Ehm, jag vet inte. Jag vet bara att ni satt där på trappan tsm.
L: Ja, jag kmr ihåg att hon satte sig hos mig på trappan. Hon ringde mig innan idag och enligt henne hade jag sagt att jag saknade henne och sen hade jag kysst henne. Det blev lite för mkt igår....
kajsa: Ganska mkt för mkt...
L: Jajo, jag vet men jag ville bara att hon skulle försvinna, jag ville få henne att försvinna. Det funkade inte alls.
kajsa: Nej, jag vet.
L: Du, du gick ifrån mig hela kvällen..
kajsa: Jag vet, men jag orkade inte när du var så. Jag orkade verkligen inte..

L följde uppenbarligen inte med S hem, hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0