friday flashback(someone's boyfriend)

kajsa: du är inte ens på min topp 10 lista
someone's boyfriend: känner du ens 10 killar?
okänd kille går förbi, kajsa glor på honom läänge
kajsa: nu är du ett steg längre ner

someone's boyfriend: om vi var de sista två på jorden så...kanske
kajsa: du är en usel pojkvän

from conversation with b 'bout someone's boyfriend
kajsa:
Då hoppar han på mig bakifrån(jag sitter på bordet) så att jag hamnar underst och han halvligger på mig. kind mot kind. Jag" hur länge ska vi ligga såhär" han säger inget och jag puttar bort honom...    bla bla bla     ....och är på väg tillbaka hoppar han på mig bakifrån och trycker in mig mot väggen, kind mot kind. Sen står vi så tio sek och en vuxen går förbi och ler fånigt mot oss. Jag bara "för fan"sen trycker jag bort honom.
b: väldigt mycket på, inte alls okej för att vara någons pojkvän

nej precis, inte aalls okej. usel pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0